مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14سياسي

چرا معتادان زنجانی ترجیح می دهند در کانال ها بمانند تا در شلتر؟


اکنون کانال موجود در خیابان خیام زنجان محل تجمع معتادان شده است با توجه به فاصله کم آن مکان با شلترها، چرا حاضر به حضور در آن مکان نیستند!؟ باید آسیب شناسی شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: اکنون کانال موجود در خیابان خیام زنجان محل تجمع معتادان شده است با توجه به فاصله کم آن مکان با شلترها، چرا حاضر به حضور در آن مکان نیستند!؟ باید آسیب شناسی شود.

رضا عسگری صبح امروز (24 اسفندماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر که در استانداری برگزار شد، در رابطه با وضعیت خیابان خیام زنجان در بحث وجود معتادان متجاهر، اظهار کرد: با توجه به وجود و تجمع معتادان متجاهر در خیابان خیام زنجان که وضعیت آشفته ای دارد؛ بنابراین اداره کل بهزیستی استان باید آسیب شناسی کند زیرا این پاتوق فاصله زیادی با شلتر ندارد و باید مشخص شود چرا این افراد ترجیح می دهند در کانال در وضعیت سخت بمانند اما به شلترها نه!؟ فرماندار زنجان با بیان اینکه وضعیت معتادان خیابان خیام بسیار نگران کننده است و باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر در 5 مرحله جمع آوری شده اند اما باز هم به پاتوق خود بازگشته اند که این امر هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا معتادان زنجانی ترجیح می دهند در کانال ها بمانند تا در شلتر؟

چرا معتادان زنجانی ترجیح می دهند در کانال ها بمانند تا در شلتر؟