مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:102021-03-14پزشكي

تزریق واکسن کرونا ویژه بیماران دیالیزی خوزستان آغاز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر آغاز تزریق واکسن کرونا ویژه بیماران دیالیزی در خوزستان، گفت: تزریق واکسن برای حدود یک هزار و 500 بیمار دیالیزی در روزهای آینده انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان عصر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با حمایت های انجام شده توانستیم واکسیناسیون بیماران دیالیزی را که یکی از گروه های پرخطر هستند، انجام دهیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که تزریق واکسن برای حدود یک هزار و 500 بیمار دیالیزی خوزستان ظرف دو، سه روز آینده انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیماران دیالیزی در طول هفته دو تا سه مرتبه به بخش دیالیز مراجعه می کنند، تصریح کرد: خوزستان نخستین استانی است که واکسیناسیون این بیماران را آغاز کرده است و امید می رود که در این هفته واکسیناسیون دو یا سه گروه پرخطر دیگر را آغاز کنیم.

ابول نژادیان تأکید کرد: برای داشتن جامعه ایمن باید واکسیناسیون ادامه یابد و تمام تلاشمان در راستای افزایش تعداد افراد واکسینه استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر خوزستان درگیر کووید - 19 است و در کنار مدیریت آن، نیازمند همکاری و همراهی بیشتر مردم برای کنترل پیک سوم این بیماری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا ویژه بیماران دیالیزی خوزستان آغاز شد

تزریق واکسن کرونا ویژه بیماران دیالیزی خوزستان آغاز شد