مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-15اقتصادي

کاهش 9 درصدی سرقت در تهران/بیش از نیمی از سارقان تهران غیربومی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه شورای اداری استان تهران گفت: تامین امنیت در استان تهران بسیار مهم و ضروری است و در کلانشهر تهران با جمعیت بالا و پیچیدگی خاص خودش امسال در بخش وقوع سرقت از 29 درصد به 20 درصد کاهش .

- استاندار تهران گفت: امسال در بخش وقوع سرقت از 29 درصد به 20 درصد کاهش داشتیم و میزان سرقت و جرم در این استان امسال کاهشی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه شورای اداری استان تهران گفت: تامین امنیت در استان تهران بسیار مهم و ضروری است و در کلانشهر تهران با جمعیت بالا و پیچیدگی خاص خودش امسال در بخش وقوع سرقت از 29 درصد به 20 درصد کاهش داشتیم و با اقدامات به موقع و اشرافیت نیروی انتظامی تهران بزرگ و تمامی شهرستان های استان تهران میزان سرقت و جرم در این استان امسال کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: آخرین تکنیک های امنیتی و انتظامی در بخش پیشگیری از وقوع جرم به صورت پایلوت کشوری در استان تهران اجرا می شود و این بدلیل شرایط خاص و اقدامات امنیتی در استان است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در همه استان های کشور 70 درصد سارقان بومی و 30 درصد غیر بومی هستند اما در استان تهران این میزان بالعکس است و 70 درصد سارقان غیربومی هستند که این شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درصدی سرقت در تهران/بیش از نیمی از سارقان تهران غیربومی هستند

کاهش 9 درصدی سرقت در تهران/بیش از نیمی از سارقان تهران غیربومی هستند