مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-15اقتصادي

آمادگی 5 راهدارخانه ملایر برای خدمات دهی در نوروز


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از آغاز طرح ستقبال از بهار از 15 اسفندماه امسال تا 15 فروردین سال آینده خبر داد و گفت: پنج راهدارخانه در ایام نوروز آمادگی اسکان موقت مسافران و ارائه سایر خدمات را بر عهده دارند.

- هاشم اسکندریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان ملایر به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم و مسافران طرح استقبال از بهار را از 15 اسفندماه امسال شروع کرده و این طرح را تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه می دهد.

وی پاکسازی حاشیه راه ها و نصب و مرمت تابلو ها و علائم را از دیگر اقدامات این اداره در این طرح است، نصب تابلوی راهنمای سفر، پاکسازی شانه راه از نخاله های ساختمانی محور ملایر- اراک، ایمن سازی و شانه سازی حریم راه رفع نقص و اصلاح شبکه های روشنایی را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر به بازدیدهای منظم و مستمر با همکاری سایر نهادهای مربوطه از مجتمع های بین راهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: با هر نوع تخلف برخورد می شود.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع رزانه از پایانه ها انجام می شدود تصریح کرد: نظارت مستمری بر ایمنی و تردد مسافران جاده ای از سوی سامانه سپهتن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 5 راهدارخانه ملایر برای خدمات دهی در نوروز

آمادگی 5 راهدارخانه ملایر برای خدمات دهی در نوروز