مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-15سياسي

نهادهای فرهنگی، معرف سلبریتی های انقلابی به صدا و سیما باشند


عسکری با بیان اینکه صدا و سیما چراغ به دست به دنبال سلبریتی های انقلابی است اما نمی یابد، گفت: حاج حسین یکتا مصداق سلبریتی انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالعلی علی عسکری امروز در سومین روز از همایش هوای نو که هم اکنون در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: زمانی که بنده مسئول سازمان شدم سازمان در شرایط افول و فروپاشی بود و با توجه به وضعیت و شرایط سختی که دارد معمولاً نمی توان هر کاری را به آسانی انجام داد.

رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: افرادی که تولید کننده هستند معمولاً سابقه طولانی دارند و اگر سازمان برنامه ای تولید کند که دیده نشود صدا و سیما با مشکل روبرو می شود.

دشمن نیز برنامه اش این است که مرجعیت سازمان صدا و سیما را از بین ببرد و ما باید کاری کنیم که مرجعیت خود را حفظ کرده و برنامه هایی تولید کنیم که دیده شود.

وی یکی از دغدغه های مهم صدا و سیما را توجه به سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: شبکه 1، 2، 3 و 5 مأموریت دارند که در حوزه سبک زندگی برنامه های ویژه ای تولید کنند اما شبکه ای که در حوزه سبک زندگی و خانواده مأموریت داشته شبکه 2 است که در این حوزه تولیدات خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی، معرف سلبریتی های انقلابی به صدا و سیما باشند

نهادهای فرهنگی، معرف سلبریتی های انقلابی به صدا و سیما باشند