مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-16اقتصادي

تقاضای بیش ازحد معمول بازار مرغ را مشتنج کرده است


معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ کمبودی برای عرضه مرغ گرم در بازار نداریم گفت: نگرانی مردم از کمبود و تقاضای بیش از حد باعث به هم ریختن بازار مرغ در استان قزوین شده است.

- عیسی قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مرغ و روغن در بازار قزوین اظهار کرد: امروز حدود 190 تن مرغ در بازار قزوین توزیع شده است و این روند تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: طی سنوات گذشته روزانه 70 تن مرغ به بازار توزیع می شد و این مقدار در شب های نوروز به 120 تن می رسید اما در سال جاری با توجه به درخواست بالای مردم 170 تن یا 190 تن مرغ در نوبت صبح و در برخی فروشگاه ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر به بازار عرضه می شود.

معاون اقتصادی استاندار اذعان کرد: دلیل حضور گسترده مردم برای تهیه مرغ و صف های طولانی شاید به نگرانی بی مورد مردم در خصوص نبود مرغ بازگردد و این در حالی است که در بازار به اندازه نیاز مردم مرغ موجود است .

وی گفت: دلیل حضور گسترده مردم برای تهیه مرغ را می توان نتیجه رسانه در سایر استان ها دانست چرا که مشکل اصلی مرغ باید از سوی بازار تهران و بازار اصلی حل شود و تا وقتی که مردم قزوین کمبود مرغ را در رسانه سایر استان ها می بینند گمان می کنند که با کمبود مرغ مواجه هستند و لازم است همین حالا برای تهیه مقدار زیاد مرغ اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای بیش ازحد معمول بازار مرغ را مشتنج کرده است

تقاضای بیش ازحد معمول بازار مرغ را مشتنج کرده است