مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-17ورزشي

ربیعی: مقابل آلومینیوم 18 نفر هستیم!


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش به دلیل مصدومیت و محرومیت، باید کلا با 18 بازیکن مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش به دلیل مصدومیت و محرومیت، باید کلا با 18 بازیکن مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان فعلی آلومینیوم اراک در دوره مربی گری بنده نیز در این تیم مشغول به فعالیت بودند و در حال حاضر توانسته اند به ثبات خوبی در لیگ برتر برسند.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیم خوبی است و امیدوارم علی منصوریان نیز همانند رسول خطیبی در این تیم موفق باشد و بر اساس بررسی های صورت گرفته در 17 بازی گذشته می دانیم که چه بازی سخت و مهمی پیش رو داریم و ما نیز مجموعه هماهنگی هستیم و به مرور زمان در مسیر پیشرفت و برنامه ریزی قدم می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه نداشتن چند بازیکن در بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک مهم ترین دغدغه باشگاه است، گفت: این مساله در روند تیم ما تاثیرگذار است و در بازی پیش روی خود کلا 18 نفر هستیم که برای ما قطعا مشکل آفرین است.

ربیعی افزود: حامد نورمحمدی چند هفته مصدوم است، عقیل کعبی در بازی مقابل سپاهان محروم شد، قائم اسلامی خواه به دلیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: مقابل آلومینیوم 18 نفر هستیم!

ربیعی: مقابل آلومینیوم 18 نفر هستیم!