مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-18سياسي

بودجه 2هزار و 850 میلیاردی شهرداری های کرمان در سال 99


شهسواری مدیرکل امور شوراهای شهر استانداری کرمان گفت: سال 99 دو هزار و 850 میلیارد تومان مجموع بودجه شهرداری های استان کرمان بود که 950 میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی شهسواری پیش از ظهر امروز در حاشیه معارفه محمد مختاری به عنوان شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور  در همه ابعاد قابل تقدیر است و نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی است که هرجا که برویم افتخار همه است که نام ایشان را می برند و او را الگو قرار می دهند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان ادامه داد: عملکرد سردار سلیمانی آن قدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بحث بودجه در سطح استان کرمان در یک سال و نیم گذشته 15 شهرداری و شهر جدید ایجاد شد و در مجموع 84 شهرداری در استان داریم.

شهسواری عنوان کرد: سال  99 دو هزار و  850 میلیارد تومان مجموع بودجه شهرداری های استان کرمان بوده که  950 میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری ها واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 2هزار و 850 میلیاردی شهرداری های کرمان در سال 99

بودجه 2هزار و 850 میلیاردی شهرداری های کرمان در سال 99