مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-18سياسي

عملکرد شهرداری ها در میزان ثبت نام ها تاثیرگذار بود/افزایش میزان سواد داوطلبان


سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: داوطلبان دارای مدرک دکتری در این دوره 4 درصد و دوره قبل 3 درصد بودند، یعنی شرکت کنندگان این دوره از دوره قبل باسوادتر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: داوطلبان دارای مدرک دکتری در این دوره 4 درصد و دوره قبل 3 درصد بودند، یعنی شرکت کنندگان این دوره از دوره قبل باسوادتر هستند.

محمدعلی نبی پور امروز در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید، با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در نشان دادن حقایق به مردم، اظهار کرد: معاندین نظام برای سیاه نمایی، تلقین ناکارامدی نظام به مخاطب، به اخبار دروغ و اخباری که شاید ارزش شنیدن ندارد و به بزرگ کردن نقاط ضعف می پردازند که رسانه های داخلی و دلسوزان انقلاب باید به این مسئله توجه کنند.

وی با تاکید براینکه نقد منصفانه باعث رشد است اما باید از سیاه نمایی و تخریب جلوگیری کنیم، ادامه داد: قطعا دولت هم از منتقدین منصف حمایت می کند اما باید اخبار صحیح بررسی و به مردم منتقل شود.

لذا ارتباط بین مسئولین و رسانه به عنوان واسطه میان مردم و مسئولین باید نزدیک تر شود.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات یکی ازمهم ترین شئون حاکمیتی است، خاطرنشان کرد: قانون گذار اجرای انتخابات را به عهده وزارت کشور گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداری ها در میزان ثبت نام ها تاثیرگذار بود/افزایش میزان سواد داوطلبان

عملکرد شهرداری ها در میزان ثبت نام ها تاثیرگذار بود/افزایش میزان سواد داوطلبان