مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-18ورزشي

تاریخ و ساعت دومین ال کلاسیکوی فصل مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از نشریه مارکا، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، اعلام کرد که نبرد تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا موسوم به ال کلاسیکو در هفته سی ام فصل جاری لالیگا، - سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، زمان دقیق دومین مصاف تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در رقابت های فصل جاری لالیگا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از نشریه مارکا، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، اعلام کرد که نبرد تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا موسوم به ال کلاسیکو در هفته سی ام فصل جاری لالیگا، روز دهم آوریل سال 2021 (21 فروردین 1400) از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این بازی به میزبانی رئال مادرید و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد.

مصاف قبلی دو تیم در ورزشگاه نوکمپ که روز سوم آبان برگزار شد را رئالی ها با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساندند که در آن بازی فدریکو والورده، سرخیو راموس و لوکا مودریچ برای تیم مادریدی و آنسو فاتی در دقیقه 8 تنها گل بارسلونا را به ثمر رساندند.

با این حال در حال حاضر بارسلونا در جدول وضعیت بهتری نسبت به رئال مادرید دارد و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رقیب دیرینه در جایگاه دوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ و ساعت دومین ال کلاسیکوی فصل مشخص شد

تاریخ و ساعت دومین ال کلاسیکوی فصل مشخص شد