مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-19اجتماعي

آماده باش خراسان رضوی برای کاهش سوانح رانندگی در ایام نوروز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ماهیت زائرپذیری استان، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات رسان و امدادرسان برای کاهش سوانح رانندگی در ایام نوروز آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست مشترک کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک استان بیان کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده باید تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن سوانح رانندگی در جاده های درون شهری و برون شهری و ارائه خدمات مطلوب توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی اندیشیده و نسبت به ترمیم سطح جاده ها، تکمیل علائم ایمنی، ترمیم خط کشی های عابر پیاده و خطوط بین و اطراف جاده و لکه گیری هر چه سریع تر اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا ری خراسان رضوی گفت: شهرداران باید موضوع آشکارسازی بویژه در محل های پرتردد و عبور عرضی جاده ها را در دستور کار قرار دهند تا در معابر درون شهری شاهد حوادث مربوط به برخورد عابر با خودرو نباشیم، همچنین باید نسبت به رفع گودال های احتمالی در سطح معابر شهری به منظور جلوگیری از انحراف خودروها اهتمام ورزند.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن شرایط جوی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور رفع لغزندگی و یخ زدگی جاده ها در قبل و بعد از بارش باران و برف را از سوی دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش خراسان رضوی برای کاهش سوانح رانندگی در ایام نوروز

آماده باش خراسان رضوی برای کاهش سوانح رانندگی در ایام نوروز