مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 16:202021-03-19سياسي

فعالیت 250 راهدار در طرح نوروزی حوزه راهداری خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طرح نوروزی 1400 با در نظر داشتن مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راه های استان و ستاد مقابله با بحران استان از تاریخ 25 اسفندماه شروع و تا 20 فروردین 1400 استمرار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار کرد: 250 نفر راهدار ، 36 شرکت حمل ونقل مسافری و 750 دستگاه انواع ناوگان مسافربری و همچنین 150 دستگاه ماشین آلات حوزه راهداری در این طرح فعال خواهند بود و بر فعالیت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و تداوم حمل ونقل کالاهای اساسی و ضروری طی این ایام نظارت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: با توجه به تجمیع امکانات و اعتبارات ملی و استانی طی سال جاری ایمن سازی تعداد 44 نقطه پر تصادف در طول راه های استان انجام گردید، لیکن با توجه به شرایط جوی و ضرورت آماده باش کارکنان، عملاً امکانات و کارکنان طرح زمستانی تا 20 فروردین ماه در طول راه های استان به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

وی به ضرورت مدیریت زمان سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید و بر رعایت اصول رانندگی ایمن و تدافعی به ویژه در زمان بارش باران و برف از سوی رانندگان تأکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 250 راهدار در طرح نوروزی حوزه راهداری خراسان شمالی

فعالیت 250 راهدار در طرح نوروزی حوزه راهداری خراسان شمالی