مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-20اقتصادي

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا


معاون نخست وزیر ازبکستان و مدیر اجرایی بانک توسعه و بازسازی اروپا در آسیای مرکزی چگونگی و چشم انداز همکاری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و اندره کووسویک مدیر اجرایی بانک توسعه و بازسازی اروپا در آسیای مرکزی چگونگی و چشم انداز همکاری را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار چگونگی همکاری های دوجانبه، روند تنظیم طرح ها و همچنین ابعاد اولویت دار همکاری های متقابل بانک توسعه و بازسازی اروپا با اهداف حمایت از برنامه های اصلاحات اقتصادی در ازبکستان را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین بر کارآیی و به موقع بودن حمایت های عملی بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان در انجام اقدامات مبنی بر مبارزه با شیوع کووید-19 ، حمایت از فعالیت کارآفرینی و اجرایی برنامه های اصلاحات در شرایط پاندمی جهانی تاکید شد.

اندره کووسویک برای اصلاحات اجتماعی و اقتصادی در دست انجام در ازبکستان ارزش زیاد قائل و بر عزم بانک توسعه و بازسازی اروپا برای تداوم حمایت های مالی، سرمایه گذاری و مشاوره ای از پروسه های تحولات اقتصادی در این جمهوری تاکید کرد.

طرفین طرح های در دست انجام در زمینه های انرژی، شهرسازی، محیط زیستی و بخش خصوصی را نیز بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا