مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 08:102021-03-22بين الملل

سریالی درباره تاثیرگذارترین بانوان اول آمریکا


شبکه شو تایم اعلام کرده است که سریال جدیدی را با عنوان «بانوی اول» درباره سه نفر از تاثیرگذارترین همسران رییس جمهورهای آمریکا تولید می کند.

- شبکه شو تایم اعلام کرده است که سریال جدیدی را با عنوان بانوی اول درباره سه نفر از تاثیرگذارترین همسران رییس جمهورهای آمریکا تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، این سریال با عنوان The First Lady به بال شرقی کاخ سفید یعنی دفتر همسر رییس جمهور آمریکا می پردازد.

جیلین اندرسون، وایولا دیویس و میشل فایفر سه بازیگری هستند که شبکه شو تایم برای ایفای نقش همسران سه رییس جمهور آمریکا انتخاب کرده است.

سریال بانوی اول به داستان برخی از همسران رییس جمهورهای آمریکا می پردازد که در مناسبات رسمی و دولتی همراه همسران شان حضور داشته و سعی کردند تا در جامعه تاثیرگذار باشند و تغییراتی ایجاد کنند.

زندگی شخصی و سیاسی سه بانوی اول برجسته آمریکا یعنی النور روزولت همسر فرانکلین روزولت (1933-1945)، بتی فورد همسر جرالد فورد (1977- 1974) و میشل اوبا همسر باراک اوباما (2009-2017) در این سریال به تصویر کشیده می شود.

هر قسمت از این سریال یک ساعت است و با نفوذ در طبقات کاخ سفید اتفاقات مهم در دوره هر کدام از این بانوان اول آمریکا را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریالی درباره تاثیرگذارترین بانوان اول آمریکا

سریالی درباره تاثیرگذارترین بانوان اول آمریکا