مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:402021-03-22ورزشي

وضعیت قایقرانی اصفهان در سال گذشته


رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در سال گذشته، گفت: یکی از رشته هایی که توانست تا حدودی خودش را با شرایط کرونا تطبیق بدهد قایقرانی بود به لحاظ این که در تک نفره فاصله ها رعایت می شود.

- سلمان قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون تأثیرات کرونا بر رشته قایقرانی اظهار داشت: یکی از رشته هایی که توانست تا حدودی خودش را با شرایط کرونا تطبیق بدهد قایقرانی بود به لحاظ این که در تک نفره فاصله ها رعایت می شود و برخورد فیزیکی ندارد، از همین رو مجاز به برگزاری تمرینات قایق های گروهی نبودیم ضمن این که هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع بود.

رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان در ادامه افزود: فعالیت ها به 20 درصد کاهش پیدا کرد، با وجود این که در تابستان رودخانه پر آب بود و پس از مدت ها در فصل مناسب شاهد جریان آب بودیم و توانسته بودیم پایگاه بسیار خوب تمرینی را در خیابان آبشار فراهم کنیم، تجهیزات نو خریداری شده بود و در حالی که می توانستیم کلاس های آموزشی برگزار کنیم به دلیل شرایط کرونا مردم استقبال نکردند و صرفاً بازیکنان خودمان تمرین می کردند.

وی بیان داشت: کلیه مسابقات برون مرزی تعطیل شد و برگزاری آن در سال آینده نیز مشخص نیست؛ مسابقات رفتینگ، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی های المپیک نیز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قایقرانی اصفهان در سال گذشته

وضعیت قایقرانی اصفهان در سال گذشته