مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 17:552021-03-22حوادث

چهارشنبه سوری بدون آتش سوزی طی شد


چهارشنبه آخر سال مانند سال 97 و 98 هیچ حادثه و عملیات خاصی نداشتیم و از نظر ما بدون حادثه طی شد.

- محسن گلابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان تبریک سال جدید به مردم اظهار داشت: چهارشنبه آخر سال مانند سال 97 و 98 هیچ حادثه و عملیات خاصی نداشتیم و از نظر ما بدون حادثه طی شد و از ابتدای سال نیز حادثه ویژه ای رخ نداده و آنچه که اتفاق افتاده حوداث معمول بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان تاکید کرد: خواهش ما از شهروندان و هم وطنان و به خصوص جوانان این است که هنگام رانندگی به سرعت و علائم توجه و دقت لازم را داشته باشند؛ درست است که تا به الآن حادثه ای نداشته ایم ولی هر لحظه ممکن است حوادث بدی رخ بدهد؛ در همین راستا از مردم می خواهیم شادی این ایام را به تلخی تبدیل نکنند و همچنین مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این است که در این مدت که مردم برای تفریح به کوه صفه مراجعه می کنند حتما از مسیرهای ایمن سازی شده عبور کنند و از مسیرهای غیر استاندارد استفاده نکنند چون امکان رخ دادن حادثه وجود دارد و همچنین به توصیه نیروهای مستقر در آن مکان گوش دهند.

گلابی اعلام کرد: از دو ماه قبل تعداد مقرهای در سطح شهر را افزایش دادیم و در حال حاضر در حدود 20 الی 50 نقطه از شهر نیرو داریم تا در صورت بروز حادثه زمان رسیدن به حادثه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه سوری بدون آتش سوزی طی شد

چهارشنبه سوری بدون آتش سوزی طی شد