مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:102021-03-24پزشكي

واکسن ایران برکت از خرداد توزیع عمومی می شود


مرحله سوم تست انسانی واکسن کوو ایران برکت در 6 شهر انجام می شود.

این شهرها شامل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و بوشهر هستند.

- مدیرمرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار امیدواری کرد با ادامه روند مطلوب کارآزمایی بالینی و درصورت کسب نتایج مورد تایید وزارت بهداشت، مجوز استفاده اورژانس جهت واکسیناسیون عمومی صادر و واکسن کرونا کوو ایران برکت تا پایان خرداد 1400 در دسترس هموطنان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر حامد حسینی روز چهارشنبه گفت: همگام با کارآزمایی بالینی، تولید نیمه صنعتی و سپس تولید صنعتی واکسن ایرانی کرونا در حال انجام است.

وی ادامه داد: با تلاش محققان مرحله اول تست انسانی این واکسن ایرانی با موفقیت پشت سرگذاشته شد و چند روزی است که مرحله دوم تست انسانی واکسن آغاز شده که امیدواریم هرچه زودتر نتایج نهایی آن نیز به تایید کارشناسی سازمان غذا و دارو برسد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم تست انسانی واکسن کوو ایران برکت در 6 شهر انجام می شود، ادامه داد که این شهرها شامل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و بوشهر هستند.

حسینی با اشاره به اینکه درحال بررسی و فعال کردن سایت های پذیرش داوطلب در شهرستان ها هستیم، افزود: در چند روز گذشته این اقدام در شیراز انجام شده تا ضمن هماهنگی با مسوولان، مناسب ترین مکان مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ایران برکت از خرداد توزیع عمومی می شود

واکسن ایران برکت از خرداد توزیع عمومی می شود