مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-25اقتصادي

نقشه راه تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در کرمانشاه تدوین می شود


تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و اتاق بارگانی یک نقشه راه برای تحقق شعار سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در استان تدوین خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز اولین جلسه نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با حضور تعدادی از مدیران و فرمانداران با دستور کار تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه برای تحقق شعار سال مقرر شد یک نقشه راه تهیه شود که ترسیم آن به عهده تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و اتاق بارگانی گذاشته شده تا در قالب آن پشتیبانی ها افزایش و موانع از سرراه تولید و سرمایه گذاران برداشته شود.

تحقق شعار سال نیازمند همکاری ارکان های حاکمیتی نظام است استاندار کرمانشاه یکی از الزامات و راهکارهای اصلی حمایت از تولید و پشتیبانی و همچنین رفع موانع را بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: برای تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هماهنگی بین ارکان های حاکمیتی نظام و نمایندگان آن ها همچون استانداری، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان هستیم که به حمدالله این هماهنگی و همکاری در استان کرمانشاه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در کرمانشاه تدوین می شود

نقشه راه تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در کرمانشاه تدوین می شود