مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 18:552021-03-25ورزشي

برگزاری لیگ های پایه کشتی در قم


رییس هیات کشتی استان قم از حضور داور المپیکی کشتی قم در انتخابی تیم ملی و برنامه ریزی این هیات برای برگزاری لیگ های رده های پایه خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: داور بین المللی و المپیکی کشتی استان قم سعید عباسی است که سال ها تجربه قضاوت در میادین داخلی و بین المللی این رشته در قاره های مختلف را دارد و برای قضاوت مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی بزرگسالان انتخاب شد.

وی در ادامه به تشکیل کمیته مربیان کشتی آزاد قم اشاره و عنوان کرد: کمیته مربیان کشتی آزاد قم با حضور کادر اجرایی هیات و مربیان فعال این رشته در سالن کشتی زنده یاد سلطان نژاد مجموعه ورزشی تختی برگزار و پیرامون برنامه های سال 1400 کشتی قم بحث و تبادل نظر شد.

رییس هیات کشتی استان قم که اسفند ماه از مجمع انتخابات این هیات رای اعتماد گرفت، اضافه کرد: نحوه و زمان برگزاری رقابت های انتخابی کشتی قم در دو رده سنی خردسالان و نونهالان یکی از مباحث این جلسه بود، ضمن اینکه پیرامون نحوه برگزاری پیکارهای لیگ استانی در رده های پایه هم گفت وگو شد.

وی از برنامه ریزی این هیات برای برگزاری لیگ رده سنی نونهالان و خردسالان کشتی قم در دسته های اول و دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه کمیته مربیان کشتی آزاد در پایان هر ماه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ های پایه کشتی در قم

برگزاری لیگ های پایه کشتی در قم