مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-27اقتصادي

کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مشتریان در سایپایدک


سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتریان و در راستای عمل به مفاد قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو، سرعت رسیدگی به شکایات مشتریان را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپایدک، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد سازمان در خصوص شاخص های استراتژیک حوزه امور مشتریان، با توجه به مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مبنی بر رسیدگی به درخواست های مشتریان در کمتر از 20 روز، شرکت سایپایدک 80 درصد پرونده های شکایتی در سال 99 را در مدت زمان 20 روزه تعیین تکلیف کرد.

همچنین بیش از 89 درصد پرونده ها تا پایان بهمن ماه سال 99 مختومه شد که نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل 6 درصد افزایش داشته است.

بنابراین گزارش، درصد پرونده های باز از ابتدای سال جاری کاهشی بوده است.

همچنین متوسط زمان انتظار و ماندگاری پرونده های باز روند کاهشی داشته و در بهمن ماه سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 40 درصد بهبود یافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگی شکایات به تفکیک ماه، میانگین زمان رسیدگی به درخواست های مشتریان در بهمن ماه 99 معادل 4.

5 درصد نسبت به دی ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مشتریان در سایپایدک

کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مشتریان در سایپایدک