مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-27حوادث

عروسی به عزا تبدیل شد/ توقف در حاشیه بزرگراه، جان «پدر داماد» را گرفت


جانشین پلیس راهور پایتخت از وقوع حادثه تصادف سه وسیله ای و جان باختن راننده تاکسی خبر داد.

- سرهنگ ابوالفضل موسوی پورجانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از ممنوعیت توقف در حاشیه بزرگراه سخن گفت و اظهار داشت: تصادف شدید سه وسیله ای در شیخ فضل الله و فوت راننده تاکسی، یک مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: صبح روز گذشته تصادف سه وسیله ای و حادثه ای ناگوار در مسیر شیخ فضل الله – مرزداران به وقوع پیوست که باعث فوت راننده تاکسی شد؛ در این حادثه دو خودروی تاکسی و سواری سمند که به صورت خانوادگی در حال تردد در این مسیر بودند تصمیم به توقف در حاشیه بزرگراه به جهت برداشتن وسیله ای از صندوق عقب تاکسی می کنند.

موسوی پور گفت: در این راستا دو خودرو در حاشیه راه متوقف شده و راننده تاکسی به قصد برداشتن وسیله از خودرو پیاده و همراه آنان که سواری سمند بود نیز پشت سر این تاکسی متوقف می شود اما لحظاتی از توقف این دو وسیله نقلیه نگذشته بود که سواری تیگو شاسی بلند ناگهان از راه رسیده و با شدت هر چه تمام تر با سواری سمند برخورد می کند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پس از برخورد این سواری با سمند، سواری سمند به جلو پرتاب شده و راننده تاکسی که مشغول برداشتن وسیله از صندوق عقب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی به عزا تبدیل شد/ توقف در حاشیه بزرگراه، جان «پدر داماد» را گرفت

عروسی به عزا تبدیل شد/ توقف در حاشیه بزرگراه، جان «پدر داماد» را گرفت