مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 11:052021-03-27اقتصادي

مرغداران خواستار اصلاح فوری قیمت مصوب مرغ شدند


کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور با ارسال نامه ای به دبیر ستاد تنظیم بازار (به همراه آنالیز قیمت تمام شده مرغ) خواستار اصلاح قیمت مرغ با قید فوریت شدند.

- کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور با ارسال نامه ای به دبیر ستاد تنظیم بازار (به همراه آنالیز قیمت تمام شده مرغ) خواستار اصلاح قیمت مرغ با قید فوریت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور با ارسال نامه ای به دبیر ستاد تنظیم بازار (به همراه آنالیز قیمت تمام شده مرغ) خواستار اصلاح قیمت مرغ با قید فوریت شدند.

در این نامه عنوان شده قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده باید 17 هزار و 355 تومان باشد.

در متن این نامه آمده است: معاون محترم وزیر صمت و دبیر محترم ستاد تنظیم بازار کشور با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، سال 97 را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، سال 98 را سال رونق تولید، سال 99 را به نام سال جهش تولید و سال 1400 را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری نمودند.

بی شک حکمت و فلسفه وجودی توجه وافر و جدی معظم له به تولید و نامگذاری 5 سال متوالی با این مضمون، اهمیت پایداری تولید و دستور به دستگاه های دولتی در جهت حمایت از تولید داخلی است و لیکن متأسفانه مشاهده می شود که تصمیمات آن مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران خواستار اصلاح فوری قیمت مصوب مرغ شدند

مرغداران خواستار اصلاح فوری قیمت مصوب مرغ شدند