مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:552021-03-28ورزشي

موزه حرم حضرت معصومه(س) با تالارهای جدید بازگشایی شد


موزه حرم حضرت فاطمه معصومه(س) ظهر امروز با تالارهای جدید عترت و عبرت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم بازگشایی مجدد موزه فاطمی با تالارهای جدید ظهر امروز با حضور مسئولان و خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی فتح الله زاده مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس طی سخنانی اظهار کرد: از اواخر شهریورماه 98 مستند به سند تحول موزه آستان مقدس، موضوع تغییر چیدمان موزه، روایت گری آثار و ارائه محتوایی آثار برای معرفی حرم فاطمی و شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آثار و برکات آن حضرت، پرداختن به سیاست های کلی آستان مورد توجه قرار گرفت و در این راستا از متخصصان، مدیران سابق موزه و مسئولان آستان مشورت های مورد نیاز دریافت شد.

  وی از نام گذاری طبقه اول موزه فاطمی به نام تالار عترت عنوان کرد: در این طبقه مباحث مرتبط با حرم مطهر بانوی کرامت، فرهنگ وقف و نذر، فرهنگ خدمت، مشاغل، آیین ها و مراسم، فرهنگ زیارت و مباحث قرآنی، معرفی مشاهیر و مدفونان حرم و .

ارائه می شود.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از کارشناسی و شناسنامه نویسی به نمایش گذاشتن  200 اثر جدید موزه ای در طبقه اول یاد کرد و گفت: در مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه حرم حضرت معصومه(س) با تالارهای جدید بازگشایی شد

موزه حرم حضرت معصومه(س) با تالارهای جدید بازگشایی شد