مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-29اقتصادي

ایجاد بیش از 18 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد فارس در سال 99


در سال 1399 بالغ بر 18 هزار و 824 مورد اشتغال ایجاد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 72 درصدی دارد.

- محمد بذرافشان در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از اولویت های کمیته امداد استان فارس توانمندسازی و اشتغال خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد استان فارس بوده و در این راستا در سال 1399 بالغ بر 18 هزار و 824 مورد اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای مددجویان ایجاد شد.

وی افزود: اعتباری که برای اشتغال زایی مددجویان در نظر گرفته شده است بالغ بر چهار هزار و 2 میلیارد تومان بوده که این میزان اعتبار در راستای اشتغال زایی افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند به اشتغال استفاده شده است.

بذر افشان در ادامه تصریح کرد: تسهیلاتی که به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان فارس اهدا شده است شامل تسهیلات قرض الحسنه با نرخ بازگشت سرمایه 4 درصد بوده و بالغ بر 12 هزار و 190 مورد تسهیلات نیز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در سال 99 ارائه داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: اولویت تسهیلات پرداختی به افراد تحت پوشش این کمیته بوده است و پس از آن نیز زنان سرپرستان خانوار از جمله اولویت های نخست کمیته امداد است این در حالی است که سهم 10 تا 20 درصدی از تسهیلات پرداخت شده به افرادی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 18 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد فارس در سال 99

ایجاد بیش از 18 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد فارس در سال 99