مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 18:102021-03-30پزشكي

اسامی شهرهای قرمز و نارنجی جدید/ موج چهارم کرونا به کجا می رود؟


خیز جدید کرونا که از جنوب غرب کشور آغاز شده بود، به سرعت در حال پیشروی است و شهرستان هایی از شمال و شرق کشور را هم درگیر کرده است.

- ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه موج چهارم کرونا در مناطقی از غرب و مرکز کشور قطعی است، گفت: سفرها، دید و بازدیدها و کاهش سطح مراقبت های بهداشتی از جدی ترین علل خیز جدید کرونا در برخی استان هاست.

دکتر سیماسادات لاری با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان های اصفهان و بندرعباس در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، گفت: موج چهارم کرونا در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است و در حال پیشروی به سمت شرق کشور است.

وی افزود: هم اکنون 25 شهرستان در وضعیت قرمز، 56 شهرستان در وضعیت نارنجی، 277 شهرستان در وضعیت زرد و 90 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: سفرها، دید و بازدیدهای عید، برگزاری مراسم عروسی و عزا، تجمع در رستوران ها و تالارهای پذیرایی، پایین آمدن سطح مراقبت های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک از جدی ترین دلایل خیز موج جدید کرونا در برخی استان ها است.

وی گفت: امیدواریم با تقویت رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از تجربیات تلخ گذشته در نبرد با بیماری باشیم.

قرمز و نارنجی شدن شهرستان های جدید/ موج چهارم کرونا به سمت شمال و شرق کشور می رود به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ لیست جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی شهرهای قرمز و نارنجی جدید/ موج چهارم کرونا به کجا می رود؟

اسامی شهرهای قرمز و نارنجی جدید/ موج چهارم کرونا به کجا می رود؟