مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 05:552021-03-31سياسي

اعزام جهادگران استان سمنان به مناطق زلزله زده/ «سی سخت» نماد همدلی و مواسات


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام طلاب و هیئات مذهبی استان برای ارائه خدمت جهادی و همچنین سنجش و رصد کمبودها در بخش زلزله زده سی سخت در استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس عبدالهی در حاشیه سفر به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد و در گفتگوی مجاز با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه گروهی از شبکه تبلیغی و مبلغان دینی استان سمنان به همراه امام جمعه شهر گرمسار به مناطق زلزله زده سی سخت اعزام شده اند تا کمبودها را شناسایی کنند، بیان کرد: این گروه جهادی روحانیان و شبکه تبلیغی در کنار ارائه خدمات به مردم، رصد نیازها را نیز در دستور کار دارند تا در بازگشت به استان سمنان، اقلام مورد نیاز مردم تأمین و ارسال شود.

وی با بیان اینکه در شهر سی سخت هزار منزل مسکونی به صورت تقریبی کاملاً تخریب شده اند، افزود: بین 800 الی 900 منزل مسکونی نیز به صورت جزیی از زمین لرزه خسارت دیده اند که به شدت نیازمند امداد رسانی و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی هستند.

ارسال مصالح مورد نیاز ساختمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه با بیان اینکه مردم مناطق زلزله زده با همگرایی که دارند به خوبی کار ساخت و ساز خانه های تخریب شده را مدیریت می کنند، گفت: مردم سی سخت انسان هایی بسیار عزتمند هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام جهادگران استان سمنان به مناطق زلزله زده/ «سی سخت» نماد همدلی و مواسات

اعزام جهادگران استان سمنان به مناطق زلزله زده/ «سی سخت» نماد همدلی و مواسات