مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-02سياسي

سایه شوم ترامپ بر سر سنا


سنا هنوز هم مشکل حضور دونالد ترامپ را دارد گویا سایه او همیشه بر سر آنها خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سی ان ان گزارش داد طی 10 روز گذشته، دو اتفاق افتاد که روشن می کند الف) ترامپیسم به جایی نمی رسد و ب) تلاش جمهوری خواهان برای تصاحب مجدد کنترل سنا در نوامبر آینده پیچیده می شود.

اولین اتفاق این است که اریک گرایتنز فرماندار جمهوری خواه سابق میسوری که در سال 2018 و در میان چندین ادعای سوء رفتار جنسی و تبلیغاتی از سمت خود استعفا داد، برای کسب کرسی سنا از روی بلانت کاندید می شود.

مورد دوم این است که مو بروکس نماینده آلاباما یکی از سرسخت ترین مدافعان ترامپ و معتقد به این عقیده که نتیجه انتخابات سال 2020 به نوعی از رییس جمهور چهل و پنجم دزدیده شده است، برای کرسی باقی مانده توسط ریچارد شلبی جمهوری خواه که بازنشسته شده، کاندید می شود.

گرایتنز و بروکس اطمینان حاصل کردند که در اعلام کاندیداتوری خود از حمایت شان از دونالد ترامپ رییس جمهور سابق هم یاد کنند.

گرایتنز گفت: آنها به کسی احتیاج دارند که همانطور که ​​من متعهد هستم از سیاست های رییس جمهور آمریکا رییس جمهور ترامپ دفاع کند و همچنین از مردم میسوری در برابر برنامه های چپ گرای رادیکالی جو بایدن، نانسی پلوسی و چاک شومر محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه شوم ترامپ بر سر سنا

سایه شوم ترامپ بر سر سنا