مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-03پزشكي

تخت های «آی سی یو» بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونا پر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مجمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران گفت: به علت افزایش ابتلا به کرونا و نیز تعطیل بودن مراکز درمانی خصوصی در هفته های اخیز، - تخت های آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونا پر شد رییس مجمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران گفت: به علت افزایش ابتلا به کرونا و نیز تعطیل بودن مراکز درمانی خصوصی در هفته های اخیز، میزان مراجعه، بستری و فوتی بیماران کرونا افزایش یافته و همه تخت های آی سی یو بیمارستان نیز پر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مجمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران گفت: به علت افزایش ابتلا به کرونا و نیز تعطیل بودن مراکز درمانی خصوصی در هفته های اخیز، میزان مراجعه، بستری و فوتی بیماران کرونا افزایش یافته و همه تخت های آی سی یو بیمارستان نیز پر شده است.

خسرو صادق نیت افزود: در روز های اخیر ورود بیماران مبتلا به کووید19 در بیمارستان امام خمینی (ره) به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

نه تنها ورودی بیماران کرونا افزایش یافته بلکه میزان بستری این بیماران و نیز میزان فوتی های ناشی از این بیماری در این بیمارستان که بزرگترین بیمارستان کشور است، روند صعودی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های «آی سی یو» بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونا پر شد

تخت های «آی سی یو» بیمارستان امام خمینی(ره) از بیماران کرونا پر شد