مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-03فرهنگي

آغاز به کار تماشاخانه ایرانشهر از 17 فروردین


نمایش های «هار» به کارگردانی حسین پوریانی فر، «سگک» به کارگردانی رضا بهرامی، «لوله» به کارگردانی علی رضا اجلی و «عمو لاوروف» به کارگردانی امیر امیری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهند رفت.

- نمایش های هار به کارگردانی حسین پوریانی فر، سگک به کارگردانی رضا بهرامی، لوله به کارگردانی علی رضا اجلی و عمو لاوروف به کارگردانی امیر امیری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش های هار به کارگردانی حسین پوریانی فر و سگک به کارگردانی رضا بهرامی به ترتیب در روزهای 17 و 22 فروردین ماه ساعت های 18:30 و 20 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می روند.

نمایش هار اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که در آن بردیا مشهودی، سپندار اعلم، مهدی قربانی، اکبر سلمانی اله دادی، میلاد افواج، نیما خطیب شاد، علی اصغر حسینی، جواد کارگر و علیرضا آشوری به ایفای نقش می پردازند.

نمایش سگگ اثر برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت است که روایتگر زندگی شهید شاهرخ ضرغام از دوران کودکی تا شهادت ایشان است در این نمایش پریسا مقتدی، تینو صالحی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، سهیل ملکی، مهتاب شکریان و امیر عدل پرور به ایفای نقش می پردازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار تماشاخانه ایرانشهر از 17 فروردین

آغاز به کار تماشاخانه ایرانشهر از 17 فروردین