مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-04بين الملل

جایگزین سعد الحریری آماده تشکیل کابینه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه در هفته های گذشته شرایط مثبتی برای تشکیل دولت لبنان به نخست وزیری سعد الحریری ایجاد شد و احتمال تشکیل کابینه می رفت، - سعد الحریری با وجود گذشت بیش از پنج ماه هنوز موفق به تشکیل کابینه نشده و شرایط داخلی و خارجی به نفع وی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه در هفته های گذشته شرایط مثبتی برای تشکیل دولت لبنان به نخست وزیری سعد الحریری ایجاد شد و احتمال تشکیل کابینه می رفت، تفاهم ها به حد لازم برای این کار نرسید و به گفته یک منبع آگاه، بعید است که لبنان در آینده نزدیک شاهد تشکیل دولت لبنان باشد.

به نوشته وبگاه النشره، سعد الحریری و احزاب همسو با وی از اقدام میشل عون (رییس جمهور) برای اجرای حسابرسی جنایی در حساب های مالی دولت، عصبانی هستند و همزمان ولید جنبلاط رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه نیز از اقدام میشل عون حمایت کرده که الحریری در گفتگو با علی حسن الخلیل از نمایندگان پارلمان گفته است که جنبلاط به او خیانت کرده است.

علاوه بر مسأله حسابرسی جنایی، یک مانع بزرگ در برابر سعد الحریری برای تشکیل کابینه وجود دارد و آن هم فشار های آمریکا و عربستان سعودی به سعد الحریری در خصوص عدم مشارکت افراد وابسته به حزب الله است؛ بنابراین امید به اینکه الحریری بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین سعد الحریری آماده تشکیل کابینه است

جایگزین سعد الحریری آماده تشکیل کابینه است