مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-05سياسي

انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می شود


فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای روستا از امروز 16 فروردین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 53 روستای بخش مرکزی و جوادآباد ورامین برگزار می شود.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای روستا از امروز 16 فروردین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 53 روستای بخش مرکزی و جوادآباد ورامین برگزار می شود.

حسین کاغذلو صبح دوشنبه 16 فروردین ماه در جلسه مشترک با اعضای هیأت اجرای انتخابات شهرستان ورامین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 53 روستای شهرستان وارمین برگزار می شود که از این تعداد ، 15 روستا در بخش مرکزی و 38 روستا در بخش جوادآباد می باشند.

وی تصریح کرد: روند ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات شورای اسلامی از روز 16 اسفند در بخشداری های مرکزی و جوادآباد آغاز شده و داوطلبین به سه روش استفاده از نرم افزار موبایلی یا دستکتاپی، مراجعه به پیشخوان های دولت و نیز مراجعه به محل بخشداری می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر بخشداران و دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات گفت: تمامی عوامل اجرایی موظفند تا با رعایت اصل بی طرفی ، شفافیت در امور و عمل به قانون، زمینه مشارکت آحاد افراد جامعه در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می شود

انتخابات شورای اسلامی در 53 روستای ورامین برگزار می شود