مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-05سياسي

پرونده زمین خواری در شهرک خاوران تبریز به ارزش 7هزار میلیارد تومان


مدیر کل اطلاعات آذربایجان شرقی از کشف پرونده زمین خواری در شهرک خاوران تبریز به ارزش 7 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این پرونده 41 هکتار زمین به دولت تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت دیالمه امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: امنیت امروز کشور عزیزمان مدیون آگاهی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ما به عنوان سربازان امام عصر، آرامش و رضایت مردم و پروردگار و ولی فقیه زمان را هدف اصلی خود می دانیم.

دیالمه با اشاره به هجمه های دشمنان گفت: دشمن از اول پیروزی انقلاب اسلامی که به دنبال سرنگونی و از بین بردن این انقلاب اسلامی بوده و الان مهم ترین هدفشان ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و نظام است که با همراهی صهیونیست ها و سعودی ها انجام می گیرد و چون مردم حامی انقلاب خود هستند دشمنان هرگز موفق نمی شوند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه است و تلاش می کنند که بی کفایتی و فاسد بودن مسئولان را هدف قرار داده و نشان دهند که حاکمیت و نظام ناکارآمد است.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان شرقی افزود: ترویج بی بند و باری و حمله به مقدسات و حریم شکنی از سوی دشمنان دنبال می شود و در این راه به شدت به اختلاف بین قومیت ها دامن می زنند؛ تا یک همگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده زمین خواری در شهرک خاوران تبریز به ارزش 7هزار میلیارد تومان

پرونده زمین خواری در شهرک خاوران تبریز به ارزش 7هزار میلیارد تومان