آمار توزیع مرغ گرم در میادین میوه و تره بار/پرفروش ترین میوه در پایتختمدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به توزیع روزانه 300 تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار گفت: 11 بازار جدید در محلات کم برخوردار و پرجمعیت راه اندازی می شود. - خبرگزاری فارس، گروه شهری: سال 1358 ماده واحده ای به تصویب شورای انقلاب اسلامی رسید که به شهرداری اجازه داد اماکن و میادینی را به منظور حذف واسطه ها ایجاد و خارج از قانون مالک و مستاجر واگذار کند و متعاقب آن سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران تشکیل شد. اولین میدان پس از تشکیل این سازمان، میدان جلال آل احمد بود که در همان سال 1358 احداث شد و به بهره برداری رسید. در سال 1359 میدان های صادقیه و آزادی و در سال 1360 میدان شهید لواسانی و در سال 1362 میدان پیروزی راه اندازی شدند. هدف از تشکیل این سازمان ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی درجهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و این میادین یکی از بزرگترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی محسوب می شود. گران شدن نرخ مرغ در کشور و تغییر نرخ دولتی آن از کیلویی 20 هزار و 400 به 24 هزار 900 تومان و ایجاد صف خرید مرغ دولتی توسط شهروندان در میادین میوه و تره بار بهانه ای شد که با سعید راد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره موضوعات مرتبط برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |