مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-05اقتصادي

بانه؛ شهری زیبا در دامنه کوه آربابا


در این مسئله که زن ها در هر حالت و شرایطی معتاد خرید کردن هستند شکی نیست؛ زن ها در هر شرایطی و در همه حال در شهر خود و یا در حین مسافرت های خود به مکان های مختلف به دنبال یافتن مکانی مناسب برای انجام خریدهای خویش است؛ - ایسنا/کردستان در این مسئله که زن ها در هر حالت و شرایطی معتاد خرید کردن هستند شکی نیست؛ زن ها در هر شرایطی و در همه حال در شهر خود و یا در حین مسافرت های خود به مکان های مختلف به دنبال یافتن مکانی مناسب برای انجام خریدهای خویش است؛ در این گزارش قصد داریم شما را با بانه شهری برای خرید آشنا کنیم.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به قصد خرید وسایل مورد نیاز خود اما مقرون به صرفه و با هزینه های مناسب سفر می کنید؛ حتما سری به شهر بانه بزنید، شهری زیبا در دامنه کوه آربابا! بانه به سبب طبیعت سرسبز و کوه های سربه فلک کشیده و دلربایش بسیار شهرت دارد که یکی از کوه های بسیار زیبا و مشهور آن کوه آربابا است که شهر زیبای بانه در دامنه آن قرار گرفته است و مشرف بر شهر زیبای بانه است.

شهر بانه در فاصله چند کیلومتری کشور عراق و در غرب استان کردستان قرار گرفته که در چند سال اخیر به یکی از بزرگترین قطب های گردشگری استان کردستان تبدیل شده و هرساله مسافران بسیاری را از جای جای کشور به سوی خود فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانه؛ شهری زیبا در دامنه کوه آربابا

بانه؛ شهری زیبا در دامنه کوه آربابا