مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-06اجتماعي

پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجداز جمله الزامات توسعه اجتماعی است


استاندار یزد با بیان این که نهادینه سازی فرهنگ نماز بین نسل جوان به هم افزایی تمام عناصر مدیریتی و آموزشی نیاز دارد، گفت: پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از جمله ضرورت های اجتناب ناپذیر برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان برگزار شد، ترویج فرهنگ نماز بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یزد از جمله استان های پیشتاز در امر ترویج نماز بین دانش آموزان است.

وی مفروش کردن نمازخانه های مدارس را یکی از اقدامات ارزشمند و مهم استان یزد در حوزه نماز دانست و افزود: پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از جمله ضرورت های اجتناب ناپذیر برای توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که نهادینه سازی بیش از پیش فرهنگ نماز بین نسل جوان به هم افزایی اجتماعی، بخش های مختلف نظام آموزشی نیاز دارد، گفت: الگوسازی در بحث ترویج نماز از دیگر الزامات اجرایی است که باید مد نظر مسئولان و دست اندرکاران حوزه آموزش قرار گیرد.

طالبی با اشاره به وضعیت مطلوب آموزش و پرورش در استان یزد، تصریح کرد: به نظر می رسد فضای کنونی ایجاد شده در نظام آموزشی می تواند آن طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجداز جمله الزامات توسعه اجتماعی است

پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجداز جمله الزامات توسعه اجتماعی است