مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-07پزشكي

اپیدمی کرونا جهش یافته و مبارزه با پشه آئدس همچنان از دغدغه های بهداشتی است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: سال 99 را با تمام ناملایمات مبارزه با ویروس کرونا پشت سر می گذاریم ولی همچنان دغدغه ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در سال جدید وجود خواهد داشت .

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: سال 99 را با تمام ناملایمات مبارزه با ویروس کرونا پشت سر می گذاریم ولی همچنان دغدغه ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در سال جدید وجود خواهد داشت .

حمیدرضا بهزادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت شبکه بهداشت و درمان است و هر گونه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی قابل چشم پوشی نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری بسیج و هلال احمر با شبکه بهداشت عنوان کرد: در طرح تشدید سلامت نوروزی، کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری اداره اماکن، اداره اصناف منطقه آزاد، شهرداری، دامپزشکی، صنعت و معدن و تجارت به صورت شبانه روز در تمامی نقاط جزیره، کلیه واحد های صنفی و اماکن عمومی که خدمات ارائه می دهند را زیر ذره بین خود دارند.

بهزادی قرنطینه روستاهای دیرستان و برکه خلف و تعطیلی اسکله مد کندالو و همچنین تعطیلی ژئوپارک دره ستاره هارا با توجه به شناسایی موارد مثبت و به منظور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی کرونا جهش یافته و مبارزه با پشه آئدس همچنان از دغدغه های بهداشتی است

اپیدمی کرونا جهش یافته و مبارزه با پشه آئدس همچنان از دغدغه های بهداشتی است