مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-07اجتماعي

ممنوعیت اعزام کاروان های غیرمجاز عتبات تا پایان فروردین تمدید شد


ممنوعیت تردد مسافر و کاروان های غیرمجاز عتبات که تا نیمه فروردین ماه سال جاری بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا اعمال شده بود، تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، کاروان های غیرمجاز عتبات که از اواخر سال گذشته با قوت فعالیت خود را از سر گرفته بودند و در نبود کاروان های تردد آنها به تعویق افتاد و امکان خروج از کشور را نداشتند.

بر همین اساس، مسؤولان وزرات کشور از مردم خواستند با توجه به شرایط کرونا و تصمیم برای جلوگیری از تردد مسافران از مرزهای زمینی، تا نیمه فروردین به سمت مرزها حرکت نکنند.

پس از این مدت پیگیری های فارس برای جلوگیری از تردد کاروان های غیرمجاز از مرزها ادامه داشت و حتی برخی از متولیان اعزام زائران به عتبات از ناهماهنگی موجود برای جلوگیری از سفر رسمی به عتبات و دادن مجوز به کاروان های غیررسمی و آزاد گلایه داشتند؛ تا جایی که حتی عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران به عتبات در قالب کاروان های آزاد معتقد است که سازمان حج و زیارت بارها به صورت رسمی این موضوع را به مسئولان مربوطه اعلام کرده و از آن ها خواسته است برای رفع دغدغه های بهداشتی، سفرهای زیارتی با رعایت تمامی ضوابط اعلام شده انجام شود، اما آن ها همچنان با این موضوع مخالفت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اعزام کاروان های غیرمجاز عتبات تا پایان فروردین تمدید شد

ممنوعیت اعزام کاروان های غیرمجاز عتبات تا پایان فروردین تمدید شد