مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-07سياسي

اجرای طرح ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در استان سمنان


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از کروناویروس و شیوع آن به عنوان یک پدیده جهانی و فراگیر نام برد و با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از این همه گیری عالم گیر، - ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از کروناویروس و شیوع آن به عنوان یک پدیده جهانی و فراگیر نام برد و با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از این همه گیری عالم گیر، در همین ارتباط از اجرایی شدن طرح تاب آوری اجتماعی و ارتقای توان افزایی در استان خبر داد.

مهسا شاه حسینی 18 فروردین ماه اظهار کرد: طرح تاب آوری اجتماعی و ارتقای توان افزایی از رویه های اصولی برای مقابله با آسیب های اجتماعی بوده که در شهرستان های هشتگانه این استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله موثر با آسیب ها و چالش های اجتماعی در خانواده ها از اهداف اجرای طرح ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در استان سمنان است.

وی بر لزوم رویکرد علمی پژوهشی برای مقابله موثرتر با آسیب های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: به طور قطع برای شناسایی و مقابله با پدیده های شوم اجتماعی اجرای طرح های علمی و پژوهشی بسیار اثر بخش است و کارشناسان امور زنان و خانواده در فرمانداری های استان در کنار انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در استان سمنان

اجرای طرح ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در استان سمنان