مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-07سياسي

استاندار تهران عملکرد دستگاه های اجرایی استان را تشریح کرد


استاندار تهران عملکرد دستگاه های مختلف و معاونت های استانداری تهران در حوزه های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی را تشریح کرد.

- استاندار تهران عملکرد دستگاه های مختلف و معاونت های استانداری تهران در حوزه های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن قدردانی از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی و تعامل و انسجام ایجاد شده میان دستگاه های نظارتی، گفت: خوشبختانه با هماهنگی ایجاد شده اقدامات اثربخشی انجام شده و وحدت و هماهنگی موجود شرایط خدمت رسانی در استان تهران را سخت تر و اثربخش تر کرده است.

وی افزود: مهم ترین رویداد پیش رو در سال جاری انتخابات است که در استان تهران و حوزه انتخابیه تهران،ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر چهار انتخابات برگزار می شود که طی آن سه نماینده برای مجلس خبرگان رهبری، یک نماینده برای مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار می شود.

بندپی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه سیاسی انجام شده که در ادامه و به صورت ویژه در برگزاری انتخابات باید استمرار پیدا کند.

در انتخابات دستگاه های اجرایی باید بی طرف باشند و اعمال قانون را در دستور کار قرار دهند و در جهت افزایش مشارکت مردم گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران عملکرد دستگاه های اجرایی استان را تشریح کرد

استاندار تهران عملکرد دستگاه های اجرایی استان را تشریح کرد