مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-11سياسي

برگزاری «کمک مومنانه» در بقاع شاخص همدان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص همدان خبر داد و گفت: در این طرح به نیازمندان کمک مومنانه ارائه خواهد شد.

- حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه رمضان در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد:  بقاع شاخص چون امامزاده عبدالله(ع)، شاهزاده حسین(ع) و امامزاده یحیی(ع) همدان و امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر مجری اصلی این طرح در استان هستند.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی هر سال با فرارسیدن ماه رمضان به طور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می شود گفت: این یکی از طرح های مستمر سازمان با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت های ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی کمک به نیازمندان، مستمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا مورد توجه است افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای بیماری کرونا کمک های زیادی را از محل نیات واقفین خیراندیش در کمک به نیازمندان داشته و همچنان این مساعدت ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «کمک مومنانه» در بقاع شاخص همدان

برگزاری «کمک مومنانه» در بقاع شاخص همدان