مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-11حوادث

ماجراهای هولناک یک سرخپوست


چند روز قبل نیروهای کلانتری شفای مشهد در یک عملیات هماهنگ و ضربتی، باند معروف به سرخپوست را در حالی متلاشی کردند که با دستگیری اعضای این باند راز ده هافقره سرقت های باتری و اموال داخل خودروها فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در این عملیات که در راستای مبارزه با سرقت در شب های کرونایی و با صدور ستوری از سوی سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رییس پلیس مشهد) صورت گرفت، نیروهای گشت انتظامی با شلیک تیرهوایی موفق شدند یک زوج جوان و همدست آن ها را هنگام سرقت باتری خودرو در خیابان شهید هنرور دستگیر کنند.

سرکرده این باند که به سرخپوست معروف است و برای گمراه کردن ماموران انتظامی از همسر صیغه ای اش در سرقت ها استفاده می کرد درحالی به سرقت سه باتری کشف شده از داخل پراید نقره ای اعتراف کرد که مدارک شناسایی سرقتی زیادی نیز در بازرسی از کیف همسرش به دست آمد.

اعضای این باند سابقه دار که توسط افسران کارآزموده دایره تجسس مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بودند به بیش از 50فقره سرقت از خودروها معترف شدند.

قاسم یکی از اعضای این باند که دو ماه قبل از زندان آزاد شده بود مدعی شد که پراید مورد استفاده در سرقت ها متعلق به پسرش است که رانندگی آن را سرخپوست به عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای هولناک یک سرخپوست

ماجراهای هولناک یک سرخپوست