مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-12سياسي

می توانیم به صادرات واکسن کرونا فکر کنیم


 رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن حمایت از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: در شرایط امروز حمایت از  تولید واکسن به عنوان یک محصول استراتژیک، - ایسنا/البرز  رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن حمایت از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: در شرایط امروز حمایت از  تولید واکسن به عنوان یک محصول استراتژیک، ضرورت و اصلی مهم محسوب می شود و نباید به واردات واکسن اتکا کنیم.

حجت الاسلام حسن درویشیان در بازدید از موسسه رازی اظهار کرد: موسسه رازی و محصولاتی که در این مجموعه تولید می شود، خط مقدم تحقق منویات رهبری در حوزه پدافند غیرعامل است به ویژه این که کشور ما با تهدیدات متعدد در بحث بیوتروریسم مواجه است و همواره از این سمت مورد تهدید قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سرم سازی رازی، حجت الاسلام درویشیان با بیان این که اقداماتی که تا کنون در زمینه ساخت واکسن کووید 19 و مقابله با پاندمی کرونا در کشور انجام شده از مهم ترین مصادیق پدافند غیرعامل است، گفت: سیاست نظام و تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید، از مصادیق اشاره شده در اقتصاد مقاومتی است و واکسن و محصولات سلامت محور از مهم ترین آنها محسوب می شود.

این مسئول افزود: اقدامات موثری نیز که سال گذشته در زمینه تولید اقلام بهداشتی مقابله با این ویروس و ساخت واکسن انجام شد از مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم به صادرات واکسن کرونا فکر کنیم

می توانیم به صادرات واکسن کرونا فکر کنیم