مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-12اقتصادي

کرونا و فروش اجباری اتوبوس های مسافربری در خراسان شمالی


رییس انجمن صنفی رانندگان مسافری خراسان شمالی گفت: متاسفانه ویروس کرونا شرایط کاری بدی را برای مالکان ناوگان مسافربری عمومی و رانندگی که در این حوزه کار می کنند، - ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن صنفی رانندگان مسافری خراسان شمالی گفت: متاسفانه ویروس کرونا شرایط کاری بدی را برای مالکان ناوگان مسافربری عمومی و رانندگی که در این حوزه کار می کنند، به وجود آورده است.

محمد حسن محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 در کشور و در این استان اظهارکرد: طی دو سه ماه نخست سال گذشته که فعالیت حمل و نقل عمومی به طور کلی در استان خوابید و همین امر موجب شد تا رانندگان به شدت متضرر شوند.

وی افزود: اما بعد از آن دوباره کمی اوضاع بهتر شد اما ناوگان باید با نیمی از ظرفیت فعالیت می کرد.

محمدی تصریح کرد: کاهش شدید درآمد این ناوگان با رسیدن ظرفیت جابجایی مسافران به نصف از یک سو و استهلاک خودروها از سوی دیگر سبب شد تا تعدادی از مالکان خودروی اتوبوس VIP اقدام به فروش آن ها کنند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع بیشتر مالکان این خودروها را به صورت اقساطی خریداری کرده بودند و باید اقساط را پرداخت می کردند در نتیجه اتوبوس ها را فروخته و به جای آن خودروهای باری خریداری کردند و در این عرصه مشغول به کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و فروش اجباری اتوبوس های مسافربری در خراسان شمالی

کرونا و فروش اجباری اتوبوس های مسافربری در خراسان شمالی