مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-13سياسي

الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری


طرح دوفوریتی الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم با 17 رأی موافق اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

- طرح دوفوریتی "الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم" با 17 رأی موافق اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح در صحن شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم بعد از یک دوره 14 ساله مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست ها و جهت گیری های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این تغییر ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، ادامه داد: رأی مردم مبنی بر این بود که این رویکردهای جاری باید تغییر پیدا کند و شهر تهران به گونه ای دیگر اداره شود.

این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه ها و شعارهایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن، اراده مردم در شورا ، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.

وی ادامه داد: اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ 21 شهریور 96 طرح دوفوریتی را تصویب کردند که بر اساس آن شهرداری تهران به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف 100 روز، ملزم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری

الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری