مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-13پزشكي

موج چهارم، به دلیل اهمیت ندادن به نظرات کارشناسی رخ داد


متاسفانه اکنون کمتر به کار کارشناسی توجه می شود و مدیران به دلیل دغدغه های جدی، از جنبه های مختلف از جمله اقتصادی، - ایسنا/خوزستان یک فوق تخصص مراقبت های ویژه گفت: متاسفانه اکنون کمتر به کار کارشناسی توجه می شود و مدیران به دلیل دغدغه های جدی، از جنبه های مختلف از جمله اقتصادی، بیشتر به آن تصمیمات توجه می کنند بنابراین بخشی از دلایل وقوع اپیدمی چهارم کرونا در کشور، کمتر اهمیت دادن به نظرات کارشناسی است.

دکتر محمدتقی بیگ محمدی اظهار کرد: کووید – 19 یک بیماری تنفسی است که در آن، بیمار دچار کمبود اکسیژن می شود.

از ابتدا متوجه شدیم که اگر در شرایط بهینه تهویه، حمایت تنفسی برای بیمار انجام شود؛ میزان بهبودی بیمار نیز بیشتر می شود و در این شرایط، نباید فرصت را از دست بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: استراتژی که از ابتدا اتخاذ شد، این بود که زودتر به بیمار رسیدگی کنیم و در صورت امکان، بیمار زودتر به ICU منتقل شود و کارهای تخصصی انجام شود اما مشکل اینجا است که ظرفیت تخت های ICU برای انتقال زودهنگام همه بیماران وجود نداشت بنابراین برای حل مشکل، گروه های پشتیبانی تشکیل شده اند.

این فوق تخصص مراقبت های ویژه دانشگاه تهران بیان کرد: در قالب این گروه ها همکاران بیهوشی و ریه، حمایت تنفسی و اکسیژن و دیگر تکنیک ها را در بخش انجام می دهند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم، به دلیل اهمیت ندادن به نظرات کارشناسی رخ داد

موج چهارم، به دلیل اهمیت ندادن به نظرات کارشناسی رخ داد