مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-14اقتصادي

معرفی 30 برنامه کمک کننده به توسعه صادرات محصولات زیست فناورانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گسترش صادرات محصولات زیست فناورانه را در 30 سرفصل هدفگذاری کرده است تا اجرای آن در طی 5 سال آینده بیش از 450 میلیون .

- فروش محصولات زیستی کشور در بازار های جهانی هدفی است که به تدوین 30 برنامه منجر شد تا 450 میلیون دلار ارزش افزوده برای کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گسترش صادرات محصولات زیست فناورانه را در 30 سرفصل هدفگذاری کرده است تا اجرای آن در طی 5 سال آینده بیش از 450 میلیون دلار ارزش افزوده برای کشور به همراه داشته باشد.

محصولات با کیفیت و استاندارد دانش بنیان ها که در بازار های جهانی مقبول بیفتند و کشور ها خواهان خریداری آن ها باشند مورد حمایت قرار می گیرند و به بازار های جهانی می رسند.

این کار همچنین به رونق و شکوفایی اقتصادی کشور نیز کمک می کند.

صادرات محصولات زیست فناوری یکی از این برنامه ها است که در قالب 16 پروژه و با کمک ذینفعان و نهاد های اثرگذار در این حوزه در حال اجرا است و طی 5 سال آینده به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30 برنامه کمک کننده به توسعه صادرات محصولات زیست فناورانه

معرفی 30 برنامه کمک کننده به توسعه صادرات محصولات زیست فناورانه