مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-16ورزشي

استقبال یزدی ها از افطار با تماشای ویژه برنامه «افطارِ جان»


قائم مقام و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه «افطارِ جان» شامل کلیپ های سه دقیقهای با سخنرانی خطیب یزدی تبار، - استقبال یزدی ها از افطار با تماشای ویژه برنامه افطارِ جان ایسنا/یزد قائم مقام و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه افطارِ جان شامل کلیپ های سه دقیقهای با سخنرانی خطیب یزدی تبار، حجت الاسلام راشد یزدی خبر داد.

مصطفی زارع زاده با بیان این که این برنامه خانواده محور بوده و توسط اداره فرهنگی سازمان، تهیه و تولید شده است، افزود: این کلیپ ها با موضوعات مختلف اجتماعی از قبیل مباحث قرآنی، ترویج فرهنگ زندگی قرآنی، پرورش معنویت در جوانان، ازدواج آسان و غیره در صحن آزادی بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) ضبط شده است و هر شب 30 دقیقه قبل از اذان مغرب از صفحه اینستاگرامی یزد فرهنگ پخش می شود.

وی با اشاره به تولید این برنامه با حضور حجت الاسلام راشد یزدی، گفت: در این ویژه برنامه بحث های خانواده، ترویج زندگی امروزی به سبک قرآنی، همسر داری و فرزند داری به مردم آموزش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، زارع زاده درباره تولید و انتشار این ویژه برنامه به صورت مجازی نیز اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال یزدی ها از افطار با تماشای ویژه برنامه «افطارِ جان»

استقبال یزدی ها از افطار با تماشای ویژه برنامه «افطارِ جان»