مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-18پزشكي

پرستاران بخش غیردولتی و مراقبت در منزل واکسن کرونا دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی افزود: با توجه به موافقت وزارت بهداشت با سازمان نظام پرستاری، - رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: پرستاران فعال در بخش غیردولتی و مراکز مراقبت در منزل که تاکنون واکسن نزده اند، واکسن کرونا دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی افزود: با توجه به موافقت وزارت بهداشت با سازمان نظام پرستاری، تامین واکسن کرونا برای پرستاران فعال در بخش های غیر دولتی و هوم کر (مراقبت در منزل) که اطلاعات آن ها در اختیار وزارت بهداشت نیست، انجام شده و پرستاران و کارکنان واجد شرایط می توانند برای دریافت واکسن در سازمان نظام پرستاری ثبت نام کنند.

وی با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از پرستاران باتجربه، پیشکسوت و فعال در مراکز هوم کر یا مراقبت در منزل افزود: این نیرو ها در گمنامی کامل بار بسیار زیادی را از دوش نظام سلامت بر می دارند.

به طوری که با ایثارگری های این آنان هنوز نیاز به نقاهتگاه برای بیماران کرونا معنا نیافته است.

از طرفی با مراقبت از بیماران از گسترش بیماری و افزایش بار بیمارستان ها جلوگیری می کنند و با توجه به خطر ابتلای آنان به کرونا، لازم است حتما و به سرعت به ویژه در موج سنگین چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بخش غیردولتی و مراقبت در منزل واکسن کرونا دریافت می کنند

پرستاران بخش غیردولتی و مراقبت در منزل واکسن کرونا دریافت می کنند