مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-20سياسي

بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها تاکید کرد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در اولین جلسه کارگروه استانی آموزش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها بسیار مهم است، باید تلاش کنیم تا از کارآمدی، بالندگی، اقدامات موثر شوراها و توفیقاتی که می تواند جنبه آموزشی عمومی داشته باشد، استفاده کنیم.

در جلسه بعدی پیشنهاداتی که برای نحوه برگزاری شوراهای شهری و روستایی ارائه می شود با ذکر جزییات و لیست اساتید ارائه شود، تا بدانیم چگونه باید جامعه هدف خود را انتخاب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه در مورد مسائل آموزشی باید دقت لازم را داشته باشید عنوان کرد: باید تیمی از افرادی را انتخاب کرد تا بتوانند به عنوان مدرس خوب عمل کنند، حال برخی ممکن است از اعضای سابق شورا و برخی نیز ممکن است از نخبگانی باشند که در بین منتخبین حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها

بهره گیری از اعضای شورای کارآمد در آموزش شوراهای اسلامی شهر و روستاها