مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-21سياسي

آموزش مهارت به 92 هزار سرباز وظیفه در سال گذشته


رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای گفت: سال گذشته طبق برنامه قراربود به 92 هزار سرباز وظیفه آموزش مهارتی ارائه کنیم که این کار محقق شد.

- علی اوسط هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد آموزش مهارت به سربازان وظیفه در حین خدمت وظیفه عمومی گفت: با توجه به اینکه توانمندسازی جامعه به گونه ای است که هر کس در جستجوی یک موقعیت متناسب با شأن خود است، باید بتواند از طریق مهارت و ارتقای توان به آن برسد، بنابراین آموزش فنی و حرفه ای در چند دهه اخیر معطوف به این مسئله شده است.

  وی گفت: در مراکز آموزش نظامی با توجه به اینکه افرادی که برای گذراندن دوره خدمت سربازی وارد پادگا ن ها می شوند، معمولاً 75 تا 80 درصد فاقد مهارت فنی هستند، این ضرورت ملی احساس شد که از زمان خدمت سربازی استفاده کنیم و به سربازان مهارت و تخصصی یاد بدهیم که بعد از دوره خدمت در خود توانمندی احساس کنند که بتواند بر پایه آن شغل و زندگی خود را برنامه ریزی کند و با توجه به اینکه اکنون در زمان صلح قرار داریم، بهترین فرصت برای آموزش مهارت به سربازان به شمار می رود.

  به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، قرارگاه مهارت آموزی با تدبیر مقام معظم رهبری و برنامه ریزی ستادکل نیروهای مسلح، از حدود سه سال قبل شکل گرفته که در تعامل با سازمان های مختلف و به ویژه سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت به 92 هزار سرباز وظیفه در سال گذشته

آموزش مهارت به 92 هزار سرباز وظیفه در سال گذشته